Chcesz otrzymać email, gdy szkolenie zostanie zaplanowane? expand_more

Przetwarzanie danych osobowych

W skrócie Twoje dane będą przetwarzane jedynie w celu przesłania powiadomienia o zaplanowanym szkoleniu oraz będą służyły nam za informację, że np. na ten temat szkoleniowy mamy 12 chętnych osób, więc powinniśmy zaplanować szkolenie. Gdy powiadomienie email otrzymasz, na dole maila będziesz miał link do wyłączenia powiadomień, który automatycznie usunie wszystkie przekazane dane z naszego systemu.

Jeśli podasz swój numer telefonu to przy planowaniu terminu prawdopodobnie zadzwonimy do Ciebie zapytać, czy konkretne terminy byłyby dla Ciebie odpowiadające.

Szczegółowe informacje RODO
Na jakiej podstawie przetwarzamy?
Na podstawie Twojej zgody.
Jak długo przetwarzamy?
Przetwarzamy do momentu, gdy klikniesz link wyłączający powiadomienia lub poinformujesz nas o chęci wyłączenia powiadomień w inny sposób, np. mailowo lub telefonicznie.
Kto jest administratorem danych?
Biuro Ekspertyz Technicznych i Szkoleń Sławomir Olszowski z siedzibą przy ul. Mireckiego 12/8, 26-600 Radom, REGON 140421138, NIP 7961324115.
Jakie masz prawa?
Masz prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Kontakt
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym możesz się kontaktować w celu wyjaśnienia wątpliwości lub w celu skorzystania z przysługujących Ci praw. Adres e-mail inspektora ochrony danych to iod@ekspertyzy-szkolenia.pl (inspektor Paweł Dwojak).
Organ nadzorczy
Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych - więcej informacji na stronie uodo.gov.pl.
Ciekawostka

Zauważyłeś coś dziwnego u nas na stronie? Zapewne nie. Nasze mózgi nie są zbyt dobre w zauważaniu rzeczy, których nie ma. W takim razie podpowiemy. To czego nie zauważyłeś to brak wyskakującego okna proszącego o zaakceptowanie ciasteczek analitycznych, śledzenia, sprzedawanie Twoich danych do Google'a, Facebook'a i różnych innych firm marketingowych.

Jak to możliwe? Przecież na każdej stronie to jest. Może w takim razie nie spełniamy wymogów RODO?

Okazuje się, że po prostu wystarczy... nie robić tych rzeczy. Nie używać ciasteczek analitycznych. Nie sprzedawać danych naszych klientów Google'owi. I tyle. Niesamowite, nieprawdaż?

My nie cierpimy reklam w Internecie. Jeszcze bardziej nie znosimy wkurzających wyskakujących okienek. Dlaczego więc mielibyśmy serwować te rzeczy naszym klientom? No właśnie. Dlatego nie zrobimy tego. Mamy nadzieję, że Twój pobyt na naszej stronie będzie tak spokojny, niezakłócony i przyjemny jak my byśmy chcieli, aby wyglądało nasze odwiedzanie innych stron.

Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1 - standardy obsługi klienta, sprzedaż usług serwisowych

miękkie timer szkolenie 5-godzinne assignment certyfikat
zarzadzanie serwisem 1

Na tym szkoleniu online:

  • nauczysz się skutecznej komunikacji z klientem
  • poznasz sposoby obsługi trudnych klientów
  • dowiesz się jak prawidłowo przygotować pojazd do wydania
  • nauczysz się identyfikować i zarządzać różnymi rodzajami jakości w serwisie
  • poznasz sposób rozmowy podczas reklamacji
  • poznasz przyczyny odejścia klientów
  • poznasz wagę budowania wizerunku serwisu
  • dowiesz się jak skutecznie rozszerzać zakres naprawy i generować sprzedaż dodatkową

Wymagania:

  • komputer ze stabilnym łączem internetowym - prędkość Internetu co najmniej 1,5 Mbps dla pobierania (download) oraz 1,5 Mbps dla wysyłania (upload)
  • (zalecane) słuchawki z mikrofonem lub inny system audio nie powodujący efektu echa
  • (zalecane) działająca kamerka internetowa
  • (zalecane) przeglądarka Google Chrome lub Brave albo zainstalowany program Zoom

Plan szkolenia online:

  1. Organizacja warsztatu. Rola punktu obsługi klienta
    1. Świat warsztatowy: hala serwisowa - biuro obsługi klienta
    2. Wizerunek eksperta, zaufanie i profesjonalizm
    3. Pozycjonowanie serwisu na rynku
    4. Aspekty jakości w procesie obsługi klienta serwisu samochodowego
  2. Relacja serwis - klient
    1. Poszukiwanie serwisu przez klienta
    2. Wizerunek - decyzja
    3. Metody i sposoby dotarcia do klienta oraz jego aktywne pozyskiwanie
  3. Standardy obsługi klienta
    1. Rola doradcy serwisowego
    2. Obowiązki i czynności wykonywane przez doradcę serwisowego
      1. Procedura przyjęcia pojazdu
      2. Procedura wydania pojazdu
      3. Wymagana dokumentacja serwisowa
    3. Skuteczna komunikacja
      1. Określenie realnych i domniemanych potrzeb klienta
      2. Jak radzić sobie z trudnymi klientami. Sposoby reakcji na obiekcje i zarzuty klienta. Przykładowe wypowiedzi, zależnie od sytuacji serwisowej.
      3. Praktyczne argumenty uzasadniające wykonanie konkretnych usług serwisowych
      4. Skuteczne umawianie klientów, którzy np. dzwonią z pytaniami, sondują rynek
    4. Standardy rozpatrywania reklamacji/odpowiedzialność za reklamację

Cena netto:

  • 429 zł
Dofinansowanie KFS: przeważnie 80-100% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online

Istnieje możliwość dofinansowania dla pracodawców oraz ich pracowników z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (w skrócie KFS), które można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy (PUP). Za pracodawcę uważa się podmiot zatrudniający co najmniej jedną osobę na podstawie umowy o pracę, natomiast pracodawcą nie jest podmiot współpracujący jedynie ze współmałżonkiem lub zatrudniający osoby na podstawie umowy o dzieło lub umowy zlecenie.

Aby uzyskać dofinansowanie należy zadzwonić do Powiatowego Urzędu Pracy właściwego dla miejsca zarejestrowania działalności gospodarczej (Lista Powiatowych Urzędów Pracy w Polsce) i dowiedzieć się:

  1. czy są dostępne dofinansowania z KFS-u (a jeśli nie, to kiedy można się ich spodziewać)
  2. czy jest jakaś orientacyjna kwota, którą można przeznaczyć na pracownika
  3. jak uzyskać to dofinansowanie
  4. do kiedy musi się odbyć szkolenie
  5. do kiedy należy złożyć ofertę i wniosek

Wniosek o dofinansowanie trzeba wypełnić i zanieść do urzędu lub wysłać przez Internet. Do wniosku musi być załączona przygotowana przez nas oferta. Po wysłaniu kompletu dokumentów proponujemy zadzwonić do urzędu i zapytać o czas decyzji dotyczącej naszego wniosku. Jeśli wniosek zostanie zaakceptowany to informacja zostanie wysłana mailem lub ktoś skontaktuje się telefonicznie (zależy od Urzędu Pracy).

Mając zaakceptowany wniosek wystarczy do nas zadzwonić - potwierdzimy termin wraz ze szczegółami dotyczącymi szkolenia.

Dofinansowanie BUR: przeważnie 50-80% ceny na szkolenia stacjonarne i szkolenia online

Istnieje możliwość dofinansowania dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców (wszystkie województwa poza mazowieckim, podlaskim i pomorskim) oraz dla osób prywatnych (tylko województwa lubuskie, małopolskie, podkarpackie i podlaskie) zapisując się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych.

Jeżeli jesteś już użytkownikiem Bazy Usług Rozwojowych, możesz od razu przejść do wyszukiwarki i zapisać się na wybrane szkolenie.

Jeżeli nie, poniżej mamy kilka pomocniczych informacji.

Każde województwo ma swój własny sposób przyznawania dofinansowania, ale jest pewna ogólna zasada postępowania.

  1. Wejdź na sekcję strony Bazy Usług Rozwojowych dotyczącą dofinansowania i w sekcji "Programy regionalne" wybierz województwo, w którym zarejestrowana jest Twoja firma, lub w którym się uczysz/mieszkasz, jeśli jesteś osobą prywatną.
  2. Znajdź operatora obsługującego właściwy obszar, zadzwoń do niego i zapytaj jak uzyskać dofinansowanie. Na pewno konieczne będzie:
    • podpisanie umowy z operatorem regionalnym,
    • założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych.
  3. Zapisz się na szkolenie poprzez Bazę Usług Rozwojowych podając ustalony z operatorem nr "ID Wsparcia".
  4. Jeśli interesujące Cię szkolenie nie jest zaplanowane w Bazie Usług Rozwojowych, zadzwoń do nas na nr (+48) 510 566 088 i powiedz, że chciałbyś zapisać się na wybrane szkolenie. Ustalimy termin szkolenia i zaplanujemy go w Bazie Usług Rozwojowych.

Dofinansowanie może otrzymać każdy spełniający powyższe warunki (rozmiar przedsiębiorstwa i województwo) i jest to możliwe do momentu, kiedy operatorom regionalnym skończą się przyznane środki unijne.

Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.

Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).

Maj 2024

27 V
09:00-15:00
27 V
09:00-15:00
Zarządzanie serwisem samochodowym cz. 1 - standardy obsługi klienta, sprzedaż usług serwisowych
laptop Online record_voice_over Miękkie people BETiS local_offer 429 zł local_phone 510 566 088